Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8463| Title: | Особливості організації освітнього середовища початкової освіти з урахуванням взаємодії соціальних інститутів |
| Other Titles: | The peculiarities of educational environment organization with regard to the interaction of social institutesої освіти |
| Authors: | Розлуцька, Галина Миколаївна Сокол, Мар'яна Олегівна |
| Keywords: | початкова освіт освітнє середовище соціальні інститути взаємодія |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Citation: | Розлуцька Г. М. Особливості організації освітнього середовища початкової освіти з урахуванням взаємодії соціальних інститутів / Г. М. Розлуцька, М. О. Сокол // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 127-130. |
| Abstract: | Стаття присвячена проблемі організації освітнього середовища в системі початкової освіти із залученням різних соціальних інститутів, виявленню можливостей використання потенціалу різних соціальних інститутів для покращення якості освіти. Організаційними характеристиками освітнього середовища початкової освіти є невизначеність, інтегративність, децентрованість, культуровідповідність, креативність. На основі вивчення та аналізу праць українських науковців констатовано, що освітнє середовище визначає соціокультурний розвиток особистості, рівень вихованості та освіченість. Зазначено, що традиційною для сучасної української початкової школи є взаємодія із сім’єю та церквою. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8463 |
| Appears in Collections: | Т. 50, № 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 4089-Текст статті-8692-1-10-20200730.pdf | 208.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.