Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8395| Назва: | Концептуальні засади педагогічної підготовки викладача вищої школи в контексті сучасних освітніх викликів |
| Інші назви: | Conceptual foundations of pedagogical training a higher school teacher in the context of modern educational challenges |
| Автори: | Равчина, Тетяна Василівна |
| Ключові слова: | педагогічна діяльність освітній процес студентоцентрований підхід когнітивна діяльність автентичний контекст суб’єкт-суб’єктна взаємодія |
| Дата публікації: | 2020 |
| Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Бібліографічний опис: | Равчина Т. В. Концептуальні засади педагогічної підготовки викладача вищої школи в контексті сучасних освітніх викликів / Т. В. Равчина // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 27-31. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто суть та особливості студентоцентрованої концепції як методологічного підґрунтя організації освітнього процесу в контексті педагогічної підготовки майбутніх викладачів; виокремлено принципи навчання за цим підходом. Окреслено концептуальні ідеї студентоцентрованого підходу: організація освітнього процесу як когнітивної діяльності студентів засобами когнітивних стратегій та метапізнання, подання змісту вищої освіти у професійному, соціальному контекстах шляхом застосування автентичних джерел і автентичної діяльності, організація освітнього процесу на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і студентів на засадах діалогу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/8395 |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 50, № 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 4066-Текст статті-8612-1-10-20200729.pdf | 217.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.