Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8351| Title: | Особливості формування професійно-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти у провідних країнах Європи |
| Other Titles: | Peculiarities of formation of professional-pedagogical competence of teacher of higher education in the leading countries of Europe |
| Authors: | Криштанович, Мирослав Франкович Криштанович, Світлана Володимирівна |
| Keywords: | студент викладач заклад вищої освіти професійно-педагогічна компетентність країни Європейського Союзу |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Citation: | Криштанович М. Ф. Особливості формування професійно-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти у провідних країнах Європи / М. Ф. Криштанович, С. В. Криштанович // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 18-21. |
| Abstract: | У статті акцентується на особливій актуальності питання розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів закладів вищої освіти; наголошується на необхідності використання зарубіжного досвіду у сфері педагогічної діяльності. Проаналізовано процес освітньої підготовки і підвищення професійної компетентності викладачів, аргументовано доведено, що це залежить від особливостей соціально-економічного і політичного життя, історичних традицій, національного менталітету, педагогічних напрацювань кожної з розвинених країн. Автором зроблений висновок, що лише за наявності високого рівня професійно-педагогічної компетентності майбутній викладач закладу вищої освіти зможе отримати таке звання, яке забезпечуватиме йому право проводити заняття у ЗВО. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8351 |
| Appears in Collections: | Т. 50, № 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 4061-Текст статті-8594-1-10-20200729.pdf | 205.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.