Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8217| Title: | Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в контексті варіативності початкової освіти |
| Other Titles: | Pedagogical conditions of the preparation of future teachers for modeling the lesson in the context of variativity of the primary education |
| Authors: | Нестеренко, Марина Миколаївна |
| Keywords: | професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи педагогічні умови мотивація контекстне навчання рефлексія |
| Issue Date: | 2018 |
| Citation: | Нестеренко М. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в контексті варіативності початкової освіти / М. М. Нестеренко // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 87-90 |
| Abstract: | У статті визначено та теоретично обґрунтовані педагогічні умови, які забезпечують ефективність професійної підготовки майбутніх учителів до моделювання уроків в умовах варіативності початкової освіти. Такими в дослідженні виокремлені: організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу, орієнтація викладача на впровадження технології контекстного навчання, активізація рефлексивної позиції майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу в ЗВО, що забезпечує перетворення студентів з пасивних споживачів знань на активних їх здобувачів, дослідників, співучасників. Це є особливо цінним для їх підготовки до реалізації Концепції Нової української школи, де пріоритетною визначено педагогіку партнерства. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8217 |
| Appears in Collections: | № 19 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 1197-Текст статті-2505-1-10-20191102.pdf | 350.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.