Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/799| Назва: | Формування громадянської культури школярів: результати констатувального етапу дослідноекспериментальної роботи |
| Автори: | Костів, Володимир Іларійович |
| Ключові слова: | громадянська культура особистості організація дослідно-експериментальної роботи характеристика профілю громадянської культури особистості одного зі школярів перспективи корегування його подальшої громадянської поведінки |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Бібліографічний опис: | Костів В. І. Формування громадянської культури школярів: результати констатувального етапу дослідноекспериментальної роботи / В. І. Костів // Освітній простір України. - 2017, - № 10. - С. 21-34. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати дослідно-експериментальної роботи з виявлення рівня сформованості громадянської культури учнів 7–11 класів загальноосвітньої школи. Охарактеризовано організацію та методику дослідження. Наведено результати сформованості громадянської спрямованості підлітків/старшокласників, їхніх окремих інтегративних громадянських якостей та загальні рівні сформованості громадянської культури досліджуваних школярів. Подано характеристику представників кожної з виокремлених типологічних груп (із високим, середнім, низьким та найнижчим рівнем сформованості окремих інтегративних громадянських якостей). Підсумовано загальний профіль громадянської культури особистості одного з учнів та окреслено перспективи корегування сфери його подальшої громадянської поведінки. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/799 |
| Розташовується у зібраннях: | № 10 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2310-6560-1-SM.pdf | 326.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.