Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/778| Title: | Професійний потенціал майбутніх учителів іноземної мови початкової школи: зміст, завдання, творчість |
| Authors: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
| Keywords: | професійний потенціал вчитель іноземної мови творча діяльність індивідуальний стиль |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Citation: | Марчій-Дмитраш Т. М. Професійний потенціал майбутніх учителів іноземної мови початкової школи: зміст, завдання, творчість / Т. М. Марчій-Дмитраш // Освітній простір України. - 2017. - № 9. - С. 91-96. |
| Abstract: | У статті актуалізовано і обґрунтовано особливості формування професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови початкової школи. Проаналізовано підходи вчених щодо визначення специфіки професійного потенціалу. Доведено, що основою творчої професійної діяльності майбутнього педагога є розвиток професійного потенціалу та індивідуальний стиль діяльності, які формуються у ВНЗ. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/778 |
| Appears in Collections: | № 9 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 1874-5094-1-SM.pdf | 119.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.