Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7511| Title: | Взаємодія і синтез навчальних дисциплін як прогностична тенденція розвитку системи хореографічної освіти |
| Authors: | Марусик, Наталія Іванівна |
| Keywords: | хореограф-артист, хореограф-керівник танцювального колективу, хореограф-викладач фахових дисциплін |
| Issue Date: | 2011 |
| Publisher: | Державний педагогічний університет. Бердянськ |
| Citation: | Марусик Н. І. Взаємодія і синтез навчальних дисциплін як прогностична тенденція розвитку системи хореографічної освіти. Теоретичні та методичні засади підготовки вчителів мистецьких дисциплін в системі національної освіти України: регіональний аспект: [зб. наук.праць]. Бердянськ: державний педагогічний університет, 2011. № 1. С. 192-197. |
| Abstract: | Автором проведено дослідження, об’єктом якого був процес підготовки педагогів-хореографів у вищих навчальних закладах. Предметом дослідження була взаємодія і синтез відповідних навчальних дисциплін, що сприятиме підвищенню хореографічної освіти педагогів-хореографів. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7511 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ННІМ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Взаємодія і синтез навчальних дисциплін як прогностична тенденція розвитку системи хореографічної освіти.pdf | 241.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.