Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/6641| Назва: | Одеса як мнемонічний символ |
| Автори: | Монолатій, Іван Сергійович |
| Ключові слова: | Пам'ять, сучасна українська література, місто |
| Дата публікації: | 17-вер-2018 |
| Видавництво: | Zbrucz.eu |
| Бібліографічний опис: | Монолатій І. Одеса як мнемонічний символ // https://zbruc.eu/node/83033 |
| Короткий огляд (реферат): | «Танжер» Йвана Козленка – це місто-трикутник, якому не притаманна історична хронологія: майже українське, совєтське, сучасне. Перший кут: майже українським його робить уява головного героя – наратора. Другий кут: совєтське місто існує лише у «форматі» пам’яті вулиць, урбаністичних топосів. Третій кут: сучасне місто – це таке собі хитросплетіння тоталітарної пам’яті (назви вулиць, наявні пам’ятники), постсовєтського простору з його ментальними установками тощо і пошук/вигадування «іншого» міста. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://zbruc.eu/node/83033 http://hdl.handle.net/123456789/6641 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| збруч-монолатій8.pdf | 629.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.