Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/6549| Назва: | Уявлення про чуже психічне як компонент соціальної компетентності дошкільників |
| Автори: | Когутяк, Надія Михайлівна |
| Ключові слова: | Теорія розуму, виконавчі функції, саморегуляція, соціальна компетентність дошкільника |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Науковий вісник Херсонського державного університету |
| Бібліографічний опис: | Когутяк Н.М. Уявлення про чуже психічне як компонент соціальної компетентності дошкільників. Науковий вісник Херсонського державного університету. В.4. 2015. С.71- 75 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються наукові підходи до розуміння дитиною психічного, суб’єктивного світу як свого, власного, так і чужого. Результатом аналізу є авторське моделювання соціальної компетентності дошкільника, що ґрунтується на соціально-когнітивних феноменах «Теорії розуму» та «Виконавчих функціях». Пояснюється значення теоретико-емпіричних характеристик вказаних феноменів для психології як нормативного, так і дисфункційного розвитку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/6549 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (ФП) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Чуже психічне_2015.pdf | 268.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.