Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/6441| Назва: | Застосування прецедентного підходу для моделювання навчальної поведінки студента в адаптивній системі передачі знань |
| Автори: | Пікуляк, Микола Васильович |
| Ключові слова: | навчальна система, адаптивний модуль, метод прецедентів,модель студента |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Ужгород, УжНУ |
| Бібліографічний опис: | Пікуляк М. В. Застосування прецедентного підходу для моделювання навчальної поведінки студента в адаптивній системі передачі знань / М. В. Пікуляк // Праці VII міжнародної школи-семінару «Теорія прийняття рішень» – Ужгород, УжНУ, 2014. – С. 200–201 |
| Короткий огляд (реферат): | В роботі розглядається технологія моделювання адаптивного модуля в автоматизованій навчальній системі, розроблена на основі методу прецедентів. Даний підхід дає можливість завдяки використанню прецедентних правил організовувати якісне та динамічне управління навчальною поведінкою студентів, що дозволяє підвищити якість дистанційної освіти |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/6441 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ІФК) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| TPR-2014.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.