Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5273| Title: | Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: методологічні підходи |
| Authors: | Захарасевич, Наталія Володимирівна |
| Keywords: | Ключові слова: методологічний підхід, професійна підготовка, гуманістичний, особистісно орієнтований, компетентнісний, рефлексивний, контекстний підходи. |
| Issue Date: | 2018 |
| Publisher: | Наукове фахове видання з педагогічних наук «Гірська школа Українських Карпат»: науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» / гол. редкол. М. П. Оліяр. |
| Citation: | Захарасевич Н.В. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: методологічні підходи // Наукове фахове видання з педагогічних наук «Гірська школа Українських Карпат»: науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» / гол. редкол. М. П. Оліяр. – Івано-Франківськ, 2018. – Вип. 18. – С. 183–187. |
| Series/Report no.: | 18; |
| Abstract: | У статті проаналізовано особливості професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Представлено результати аналізу сучасних досліджень і окреслено вимоги до організації професійної підготовки майбутніх вихователів у сучасних вищих навчальних закладах. Виокремлено методологічні підходи, які визначають тактику й стратегію організації навчання. А саме: гуманістичний, особистісно орієнтований, компетентнісний, рефлексивний, контекстний. Кожен з них важливий і по різному впливає на підготовку компетентних фахівців своєї справи. Також виокремлені основні вимоги до організації професійної підготовки майбутніх вихователів у сучасних вищих навчальних закладах. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5273 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Стаття Гірську школу.doc | 88 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.