Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/483| Title: | Вимоги до організаційно-педагогічних умов дистанційного професійного навчання |
| Authors: | Кравець, Світлана Василівна |
| Keywords: | інформатизація освіти дистанційна освіта технології дистанційного професійного навчання заклади професійної освіти |
| Issue Date: | 2018 |
| Citation: | Кравець С. В. Вимоги до організаційно-педагогічних умов дистанційного професійного навчання / С. В. Кравець // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 154-159. |
| Abstract: | Актуальність пошуку шляхів поєднання традиційних форм, методів, технологій навчання із інформаційними технологіями зумовлюється інноваційними процесами інформатизації суспільства. У статті схарактеризовано дистанційну форму здобуття освіти й з’ясовано, що системне використання технологій дистанційного навчання є невід’ємним процесом інформатизації освіти. Узагальнено вимоги до організаційно-педагогічних умов дистанційного професійного навчання у контексті інформатизації освіти, якими є: нормативні, технічні, педагогічні та особистісно-професійні. Систематизовано три блоки організаційно-педагогічних умов (організаційно-технічний, змістово-процесуальний, особистісно-професійний), які сприя¬ють ефективному впровадженню технологій дистанційного професійного навчання й забезпечують соціальний ефект. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/483 |
| Appears in Collections: | № 13 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 3419-9959-1-SM.pdf | 219.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.