Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/483Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кравець, Світлана Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-09-12T12:43:40Z | - |
| dc.date.available | 2019-09-12T12:43:40Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Кравець С. В. Вимоги до організаційно-педагогічних умов дистанційного професійного навчання / С. В. Кравець // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 154-159. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/483 | - |
| dc.description.abstract | Актуальність пошуку шляхів поєднання традиційних форм, методів, технологій навчання із інформаційними технологіями зумовлюється інноваційними процесами інформатизації суспільства. У статті схарактеризовано дистанційну форму здобуття освіти й з’ясовано, що системне використання технологій дистанційного навчання є невід’ємним процесом інформатизації освіти. Узагальнено вимоги до організаційно-педагогічних умов дистанційного професійного навчання у контексті інформатизації освіти, якими є: нормативні, технічні, педагогічні та особистісно-професійні. Систематизовано три блоки організаційно-педагогічних умов (організаційно-технічний, змістово-процесуальний, особистісно-професійний), які сприя¬ють ефективному впровадженню технологій дистанційного професійного навчання й забезпечують соціальний ефект. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | інформатизація освіти | uk_UA |
| dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
| dc.subject | технології дистанційного професійного навчання | uk_UA |
| dc.subject | заклади професійної освіти | uk_UA |
| dc.title | Вимоги до організаційно-педагогічних умов дистанційного професійного навчання | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 13 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3419-9959-1-SM.pdf | 219.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.