Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3404| Title: | Епістемологічні модуси методологічної тріангуляції в персонології |
| Authors: | Карпенко, Зіновія Степанівна |
| Keywords: | аксіопсихологія, аксіопсихологічна герменевтика, методологічна тріангуляція в персонології, хронотоп персонального буття, принцип холізму в психології особистос |
| Issue Date: | 2017 |
| Citation: | Карпенко З. Епістемологічні модуси методологічної тріангуляції в персонології / З.С. Карпенко // Психологія особистості. – 2017. – № 1 (8). – С. 6-18. |
| Abstract: | У статті представлено аксіопсихологічний варіант здійснення методологічної тріангуляції в психології особистості, який базується на категорії хронотопу як холі стичної одиниці персонального буття. Таким чином було об’єднано дихотомічні у формально - логічному відношенні процеси телеологічної і каузальної детермінації – інтеріоризації та екстеріоризації, індивідуалізації - соціалізації, персоніфікації - персоналізації, аксіог енезу і культурогенезу, циклічного часу і лінійного часу тощо , а також конструкти – особистісного смислу та суспільного значення, захисних механізмі в та копінг - стратегій, его - ідентичності і наративної ідентичності, ментативу й наративу, термінальних та інс трументальних цінностей , індивідуального характеру та соціальної ролі, прагнення до особистого щастя і професійного успіху т ощо в гармонійно збалансовану цілісність когерентних психологічних механізмів персоногенезу. Розглянуті епістемологічні модуси метод ологічної тріангуляції можуть слугувати взірцем мета аналізу і подальшої герменевтичної роботи з аксіопсихологічної реконструкції різноманітних персонологічних дискурсів не лише в царині фундаментальної науки, а й у царині різноманітних експериментальних і прикладних досліджень |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3404 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ФП) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 3006-Текст статті-5910-1-10-20200322.pdf | 602.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.