Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3249| Назва: | Компетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням. |
| Автори: | Гуменюк, Ірина Михайлівна |
| Ключові слова: | парадигма, педагогічна парадигма, компетентнісна парадигма, парадигмальне структурування, українська мова за професійним спрямуванням. |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | Кропивницький: ЛА НАУ |
| Бібліографічний опис: | Гуменюк І.М. Компетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням. Науковий вісник Льотної Академії. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2019. № 6. С. 190-195. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки;6 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено семантичний аналіз понять „парадигма” і „педагогічна парадигма”. Визначено сутність терміну та побудовано загальну рівневу модель компетентнісної парадигми навчальної дисципліни. Обґрунтовано доцільність парадигмального структурування навчальних курсів. У структурі компетентнісної парадигми курсу „Українська мова за професійним спрямуванням” виокремлено 24 основні компетентності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3249 |
| ISSN: | 2522-1477 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гуменюк Компетентнісна лінгводидактична парадигма.docx | 72.08 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.