Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3200| Назва: | Малокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспект |
| Автори: | Прокопів, Любов Миколаївна |
| Ключові слова: | історіографія, малокомплектна школа, сільська школа, джерельна база, група джерел. |
| Дата публікації: | 2015 |
| Бібліографічний опис: | Прокопів Л. Малокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспект [Електронний ресурс] / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2015.- Вип. 53. С. 304-312. |
| Серія/номер: | Педагогіка; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізований історіографічний аспект сільської малокомплектної школи, джерельну базу умовно розподілено на три групи: перша- теоретико-методологічні праці з питань розвитку шкільної освіти у тому числі й малокомплектної школи досліджуваного періоду, друга, доробки науковців з проблем існування та діяльності малокомплектної школи України досліджуваного періоду, третя – праці, у тому числі архівні та статистичні матеріали, що безпосередньо стосуються навчальновиховної роботи у малокомплектній школі України. Акцентовано увагу на специфіці кожної з цих груп. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3200 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ppps_2015_53_47.pdf | 268.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.