Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2620| Title: | Реалізація комунікативно-ігрового підходу в процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної діяльності |
| Other Titles: | The communicative-playing approach realization in the process of future primary school English teachers’ training to the organization of educational activity. |
| Authors: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
| Keywords: | комунікативно-ігровий підхід, навчальна діяльність, початкова школа, вчитель іноземної мови, навчально-педагогічна гра |
| Issue Date: | 2012 |
| Citation: | Марчій-Дмитраш Т. М. Реалізація комунікативно-ігрового підходу в процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної діяльності // Обрії. – 2012. – №1 (34). – С. 98–100. |
| Series/Report no.: | №1 (34);С. 98–100 |
| Abstract: | У статті проаналізовано зміст, етапи начальної діяльності молодших школярів та специфіку підготовки студентів до її організації. Зосереджено увагу на комунікативно-ігровому підході до підготовки майбутніх учителів іноземних мов початкової школи. Актуалізовано використання навчально-педагогічних ігор у вищих навчальних закладах. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2620 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Marchiy-Dmytrash.pdf | 435.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.