Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2620Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-03-27T19:26:28Z | - |
| dc.date.available | 2020-03-27T19:26:28Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.citation | Марчій-Дмитраш Т. М. Реалізація комунікативно-ігрового підходу в процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної діяльності // Обрії. – 2012. – №1 (34). – С. 98–100. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2620 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано зміст, етапи начальної діяльності молодших школярів та специфіку підготовки студентів до її організації. Зосереджено увагу на комунікативно-ігровому підході до підготовки майбутніх учителів іноземних мов початкової школи. Актуалізовано використання навчально-педагогічних ігор у вищих навчальних закладах. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | №1 (34);С. 98–100 | - |
| dc.subject | комунікативно-ігровий підхід, навчальна діяльність, початкова школа, вчитель іноземної мови, навчально-педагогічна гра | uk_UA |
| dc.title | Реалізація комунікативно-ігрового підходу в процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної діяльності | uk_UA |
| dc.title.alternative | The communicative-playing approach realization in the process of future primary school English teachers’ training to the organization of educational activity. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Marchiy-Dmytrash.pdf | 435.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.