Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2465| Назва: | Становлення майбутнього вчителя як субєкта життєтворчості |
| Інші назви: | Становлення майбутнього вчителя як субєкта життєтворчості |
| Автори: | Іванцев, Людмила Ігорівна |
| Ключові слова: | майбутній вчитель, суб'єкт, життєтворчість |
| Дата публікації: | 2007 |
| Видавництво: | Івано-Франківськ : Типовіт |
| Бібліографічний опис: | монографія |
| Короткий огляд (реферат): | У монографії розкрито психологічні особливості становлення майбутнього вчителя як суб’єкта життєтворчості, обґрунтовано модель його підготовки упродовж навчання у вищому навчальному закладі. Висвітлюються результати експериментального дослідження і рекомендації щодо шляхів упровадження запропонованих методичних прийомів у педагогічну практику. Монографія адресується науковцям педагогічної та вікової психології, викладачам психології вищих навчальних закладів, слухачам інститутів післядипломної освіти, аспірантам і студентам психолого-педагогічних факультетів, а також широкому колу осіб, які цікавляться психологопедагогічними питаннями управління розвитком особистості в системі закладів освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2465 |
| ISBN: | 966-8098-44-4 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (ФП) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| монографія.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.