Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/24153
Назва: Вплив соціальних мереж на популяризацію курортів
Автори: Мойсин, Євген Васильович
Ключові слова: соціальні мережі, популяризація, курорт
Дата публікації: 20-гру-2025
Бібліографічний опис: Мойсин Є.В. Вплив соціальних мереж на популяризацію курортів: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» / Євген Васильович Мойсин ; керівник Ірина Ярославівна Мендела. – Івано-Франківськ : Карпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2025. – 64 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі цифрових технологій соціальні мережі стали ключовим інструментом комунікації між туристичними підприємствами та споживачами. Вони не лише змінюють підходи до просування туристичних дестинацій, а й формують нові моделі поведінки споживачів, які орієнтуються на візуальний контент, відгуки користувачів та рекомендації блогерів. Туристи все частіше приймають рішення про вибір місця відпочинку, спираючись на інформацію, отриману у Facebook, Instagram, TikTok чи YouTube.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/24153
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали (ФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МойсинЄвген_МенделаІЯ.docx2.79 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.