Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/24153
Title: Вплив соціальних мереж на популяризацію курортів
Authors: Мойсин, Євген Васильович
Keywords: соціальні мережі, популяризація, курорт
Issue Date: 20-Dec-2025
Citation: Мойсин Є.В. Вплив соціальних мереж на популяризацію курортів: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» / Євген Васильович Мойсин ; керівник Ірина Ярославівна Мендела. – Івано-Франківськ : Карпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2025. – 64 с.
Abstract: У сучасному світі цифрових технологій соціальні мережі стали ключовим інструментом комунікації між туристичними підприємствами та споживачами. Вони не лише змінюють підходи до просування туристичних дестинацій, а й формують нові моделі поведінки споживачів, які орієнтуються на візуальний контент, відгуки користувачів та рекомендації блогерів. Туристи все частіше приймають рішення про вибір місця відпочинку, спираючись на інформацію, отриману у Facebook, Instagram, TikTok чи YouTube.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/24153
Appears in Collections:Навчальні матеріали (ФТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МойсинЄвген_МенделаІЯ.docx2.79 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.