Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23948
Назва: Сни як засіб психологічного зображення в романі Ірвіна Шоу «Two Weeks in Another Town»
Автори: Телегіна, Наталія Іванівна
Оробець, Христина
Ключові слова: психологізм
підсвідомість, асоціації
передчуття
символічна форма
психологічний стан
сон
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Телегіна Н.І. Сни як засіб психологічного зображення в романі Ірвіна Шоу «Two Weeks in Another Town» / Н. Телегіна, Х. Оробець // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2025. - № 89.Том 2. - С. 263 – 268.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є аналіз функціонування і ролі снів як одного з засобів психологічного зображення в романі І. Шоу «Two Weeks in Another Town». Дослідження здійснено за допомогою описового методу та аналітико-інтерпретативного методу. Сни головного героя подані у формі внутрішнього монологу. Вони є результатом подій та емоційних переживань, які впливають на його підсвідомість, формуючи їхній символічний зміст. Описи снів досить розлогі і герой багато разів подумки повертається до них, що свідчить про значимість цього елементу твору. Перший сон, який приснився йому після перегляду фільму, де він побачив себе молодим, спочатку нагадує кориду. Дивлячись в очі небезпеці, герой співає пісню з цього фільму. Вона асоціюється з минулим Джека, але уві сні трансформується в інструмент виживання. Пізніше, згадуючи цей сон, Джек співвідносить образ бика з публікою, нерозважливою і жорстокою. В його сні корида втрачає свої традиційні характеристики, набуваючи хаотичного та абсурдного характеру. У цьому сні втілюється передчуття того хаосу, на який перетвориться перебування Джека в Римі. В нього з’являється страх смерті, як виявилося пізніше небезпідставний. В другому сні мотив смерті повторюється. В снах головного героя в символічній формі закладено психологічні конфлікти і проблеми, приховані в його підсвідомості, зокрема конфлікт між його минулим і теперішнім самосприйняттям, втілюються його страхи та передчуття втрат. Певною мірою ці сни рухають сюжет, оскільки в них не тільки розкривається психологічний стан головного героя в рамках романного теперішнього, але і закладаються ретроспекції і проспекції. Вони інтригують читача, готують його до подаль- ших поворотів сюжету і залучають до психоаналізу. Використання І. Шоу досить об’ємних описів сновидінь з їх подальшим аналізом самим сновидцем свідчить про те, що автор надає перевагу прямій формі психологізму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23948
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40.pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.