Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23816
Title: Соціологічні технології політичного маркетингу у виборчих кампаніях і міжвиборчий період
Authors: Сущенко, Віталій
Keywords: політичний маркетинг
соціологічні технології
політичний ринок
громадська думка
моніторингові технології
електорат
маніпуляція
Issue Date: 2011
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Сущенко В. Соціологічні технології політичного маркетингу у виборчих кампаніях і міжвиборчий період // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2011. – №. 4-5. – С.73-79
Abstract: Досліджуються соціологічні технології політичного маркетингу. На українському політичному ринку використовують, на жаль, здебільшого пропагандистські соціологічні технології, які виконують роль маніпулятора громадської думки електорату.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23816
Appears in Collections:№ 4-5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сущенко В. С.73-79.pdf126.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.