Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23816
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСущенко, Віталій-
dc.date.accessioned2025-10-22T06:46:01Z-
dc.date.available2025-10-22T06:46:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСущенко В. Соціологічні технології політичного маркетингу у виборчих кампаніях і міжвиборчий період // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2011. – №. 4-5. – С.73-79uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23816-
dc.description.abstractДосліджуються соціологічні технології політичного маркетингу. На українському політичному ринку використовують, на жаль, здебільшого пропагандистські соціологічні технології, які виконують роль маніпулятора громадської думки електорату.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectполітичний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціологічні технологіїuk_UA
dc.subjectполітичний ринокuk_UA
dc.subjectгромадська думкаuk_UA
dc.subjectмоніторингові технологіїuk_UA
dc.subjectелекторатuk_UA
dc.subjectманіпуляціяuk_UA
dc.titleСоціологічні технології політичного маркетингу у виборчих кампаніях і міжвиборчий періодuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4-5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сущенко В. С.73-79.pdf126.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.