Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23816
Назва: Соціологічні технології політичного маркетингу у виборчих кампаніях і міжвиборчий період
Автори: Сущенко, Віталій
Ключові слова: політичний маркетинг
соціологічні технології
політичний ринок
громадська думка
моніторингові технології
електорат
маніпуляція
Дата публікації: 2011
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Сущенко В. Соціологічні технології політичного маркетингу у виборчих кампаніях і міжвиборчий період // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2011. – №. 4-5. – С.73-79
Короткий огляд (реферат): Досліджуються соціологічні технології політичного маркетингу. На українському політичному ринку використовують, на жаль, здебільшого пропагандистські соціологічні технології, які виконують роль маніпулятора громадської думки електорату.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23816
Розташовується у зібраннях:№ 4-5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сущенко В. С.73-79.pdf126.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.