Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23772
Назва: Політичний маркетинг як міждисциплінарна галузь знань
Автори: Климончук, Василь Йосифович
Ключові слова: політичний маркетинг
політичний ринок
політична еліта
демократія
вибори
Дата публікації: 2011
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Климончук В. Політичний маркетинг як міждисциплінарна галузь знань // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2011. – №. 4-5. – С.42-47
Короткий огляд (реферат): Аналізуються провідні концептуальні наукові підходи в дослідженні політичного маркетингу. Здійснено системний аналіз наукової літератури та виявлено перспективні напрями досліджень, актуальні для галузі науки “Політичний маркетинг".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23772
Розташовується у зібраннях:№ 4-5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Климончук В. С.42-47.pdf120.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.