Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23772
Title: Політичний маркетинг як міждисциплінарна галузь знань
Authors: Климончук, Василь Йосифович
Keywords: політичний маркетинг
політичний ринок
політична еліта
демократія
вибори
Issue Date: 2011
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Климончук В. Політичний маркетинг як міждисциплінарна галузь знань // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2011. – №. 4-5. – С.42-47
Abstract: Аналізуються провідні концептуальні наукові підходи в дослідженні політичного маркетингу. Здійснено системний аналіз наукової літератури та виявлено перспективні напрями досліджень, актуальні для галузі науки “Політичний маркетинг".
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23772
Appears in Collections:№ 4-5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Климончук В. С.42-47.pdf120.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.