Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorҐашпаровічова, Маріана-
dc.date.accessioned2025-10-09T12:01:15Z-
dc.date.available2025-10-09T12:01:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationҐашпаровічова М. Використання елементів історизму на уроках планіметрії. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 014.04 Середня освіта (Математика). – Прикарпатський. національний ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23730-
dc.description.abstractМетою роботи є розробка методичних рекомендацій щодо використання елементів історизму на уроках планіметрії для підвищення ефективності навчального процесу. Робота обсягом 70 сторінок містить 3 розділи та 20 джерел у списку літератури. У ній досліджено підходи до інтеграції історичних аспектів у викладання планіметрії для зацікавлення учнів і поглиблення їхніх знань з математики. Використання історизму забезпечує міждисциплінарні зв’язки, стимулює когнітивну активність школярів і сприяє контекстуалізації математичних понять. Аналізуються історичні етапи розвитку геометрії – від праць Евкліда до сучасних концепцій, а також їхній вплив на формування математичних знань. Окремо розглянуто значення планіметрії в архітектурі, картографії та мистецтві.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectісторизмuk_UA
dc.subjectпланіметріяuk_UA
dc.subjectісторія геометріїuk_UA
dc.subjectметодика викладанняuk_UA
dc.subjectмотивація учнівuk_UA
dc.titleВикористання елементів історизму на уроках планіметріїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФМІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ґашпаровічова_Заторський.pdf1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.