Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23494| Назва: | Форми організації процесу навчання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» |
| Автори: | Климпуш, Г. В. |
| Ключові слова: | інтегрований курс «Пізнаємо природу» урок навчальне заняття STEM-заняття |
| Дата публікації: | 2023 |
| Бібліографічний опис: | Климпуш Г.В. Форми організації процесу навчання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 63 с. |
| Короткий огляд (реферат): | Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження та пошуку оптимальних форм організації процесу навчання на заняттях інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Показано неефективність використання традиційного уроку як форми організації навчального процесу. Класичний сценарій уроку з монотонним відпрацюванням вмінь і навичок та традиційною подачею навчального матеріалу не відповідає вимогам сучасного учнівства, яке вимагає від навчального процесу динаміки, насиченості та раціональності. Розроблено плани-конспекти STEM-занять для організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в інтегрованому курсі «Пізнаємо природу». 63 с., Рис. 24, Табл. 7, Літ. 20 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23494 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Климпуш_Луцась.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.