Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23338
Title: | Гімназійна освіта в Галичині (кінець ХІХ ст. – 1914 рр.) |
Authors: | Хом’яківська, Галина Василівна |
Keywords: | О. Барвінський, культурна компетентність, культорознавчий підхід, Львівська Академічна гімназія, Ю. Романчук, М. Сабат, сокільсько-січовий рух, середня школа, українські державні гімназії. |
Issue Date: | Jun-2025 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Хом’яківська Г.В. Гімназійна освіта в Галичині (кінець ХІХ ст. – 1914 рр.). Івано-Франківськ, 2025.100 с. |
Abstract: | У дипломній роботі на основі доступних опублікованих матеріалів та історичної і навчально-методологічної літератури відображено історичний і педагогічний розвиток середньої гімназійної освіти минулих років і перспективу використання досвіду українських педагогів у сучасних освітніх умовах. В гімназіях досліджуваного періоду був налагоджений навчальний процес, що дав змогу підготувати значну кількість українських дітей для вступу у вищі навчальні заклади тогочасної австро-угорської монархії. Досліджувана тема відображає приклади освітньої, виховної, дидактичної складових освітянської праці минулого і творчого їх застосування в сучасних навчальних закладах. В роботі відзначено, що позитивні результати діяльності педагогів минулого варто співвідносити із використанням їхнього досвіду в умовах реформування сучасної школи. Матеріали дипломної роботи спрямовані на розвиток в учнів культурної компетентності, що виступає засобом вираження творчості, відображенням індивідуальної самобутності та зміцнення відчуття себе в суспільстві. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23338 |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хом'яківська_Кобута.pdf | 2.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.