Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23304
Title: | Громадсько-культурна діяльність Леся Курбаса (1887–1937) |
Authors: | Серемчук, Іванна Іванівна |
Keywords: | Лесь Курбас, театр «Березіль», історична постать, методика навчання історії, класно-урочна система, шкільна освіта, позакласна діяльність, компетентнісний підхід, формування критичного мислення |
Issue Date: | Jun-2025 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Серемчук І.І. Громадсько-культурна діяльність Леся Курбаса. Івано-Франківськ, 2025. 86 с. |
Abstract: | У дипломній роботі розкрито життєвий шлях Леся Курбаса, зокрема формування його світогляду, участь у театральному житті Наддніпрянщини, створення і діяльність театру «Березіль», а також обставини переслідування радянською владою. Проаналізовано значення його постаті як історико-культурного феномену українського національного відродження. Зазначено, що Лесь Курбас є не лише видатним театральним діячем, а й символом опору тоталітарному тиску на українську культуру. Окрему увагу приділено питанням методики вивчення постаті Лесі Курбаса у шкільному курсі історії, зокрема у контексті класно-урочної системи та позакласної роботи. Розглянуто особливості використання біографічного методу, візуальних джерел, інтеграції з літературним та мистецьким контекстом. Запропоновано методичний інструментарій, який можна застосовувати як на уроці, так і в позакласній роботі. Матеріали роботи спрямовані на розвиток критичного мислення, емоційного інтелекту та історичної емпатії школярів. Запропоновано методичний інструментарій, адаптований до шкільного середовища, що сприяє формуванню ключових та предметних компетентностей учнів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23304 |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Серемчук_Єгрешій.pdf | 2.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.