Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23208
Назва: Національний бренд України як засіб комунікації в умовах повномасштабної війни
Інші назви: National brand of Ukraine as a means of communication in the conditions of full-scare war
Автори: Мадрига, Тетяна Богданівна
Ключові слова: бренд країни
національний бренд
національний брендинг
комунікація
міжнародний імідж
Україна
повномасштабна війна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Мадрига Т. Б. Національний бренд України як засіб комунікації в умовах повномасштабної війни // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2024. – №. 17. – С.97-105
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано те, як змінився бренд України після повномасштабного вторгнення росії в Україну, яке розпочалося 24 лютого 2022 р., відповідно до методології найавторитетніших індексів оцінки національних брендів. Проаналізовано особливості появи нових ініціатив із формування національного бренду держави. Авторка у статті досліджує ключові аспекти у висвітленні бренду України на міжнародній арені та наводить ключові меседжі країни, за допомогою яких відбувається комунікація з іноземною аудиторією. Розглянуто приклади міжнародних комунікацій як інструменту створення бажаного образу України, наголошено на важливості використання усіх доступних каналів поширення інформації: медіа, соціальних мереж, масових заходів та особистих зустрічей. Постать Президента України Володимира Зеленського стала сильним складником нової брендингової стратегії держави. Авторка наголошує на важливості побудови сильного національного бренду України і наводить детальний опис того, як внутрішня комунікація та дипломатія України допомогли згуртувати міжнародну спільноту з метою переконання у необхідності надання підтримки у боротьбі з російською збройною агресією та донесення правдивої інформації про військові злочини росіян на території України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23208
Розташовується у зібраннях:№ 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15 (3).pdf354.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.