Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМадрига, Тетяна Богданівна-
dc.date.accessioned2025-06-17T08:40:56Z-
dc.date.available2025-06-17T08:40:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМадрига Т. Б. Національний бренд України як засіб комунікації в умовах повномасштабної війни // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2024. – №. 17. – С.97-105uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23208-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано те, як змінився бренд України після повномасштабного вторгнення росії в Україну, яке розпочалося 24 лютого 2022 р., відповідно до методології найавторитетніших індексів оцінки національних брендів. Проаналізовано особливості появи нових ініціатив із формування національного бренду держави. Авторка у статті досліджує ключові аспекти у висвітленні бренду України на міжнародній арені та наводить ключові меседжі країни, за допомогою яких відбувається комунікація з іноземною аудиторією. Розглянуто приклади міжнародних комунікацій як інструменту створення бажаного образу України, наголошено на важливості використання усіх доступних каналів поширення інформації: медіа, соціальних мереж, масових заходів та особистих зустрічей. Постать Президента України Володимира Зеленського стала сильним складником нової брендингової стратегії держави. Авторка наголошує на важливості побудови сильного національного бренду України і наводить детальний опис того, як внутрішня комунікація та дипломатія України допомогли згуртувати міжнародну спільноту з метою переконання у необхідності надання підтримки у боротьбі з російською збройною агресією та донесення правдивої інформації про військові злочини росіян на території України.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectбренд країниuk_UA
dc.subjectнаціональний брендuk_UA
dc.subjectнаціональний брендингuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectміжнародний іміджuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectповномасштабна війнаuk_UA
dc.titleНаціональний бренд України як засіб комунікації в умовах повномасштабної війниuk_UA
dc.title.alternativeNational brand of Ukraine as a means of communication in the conditions of full-scare waruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15 (3).pdf354.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.