Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23193
Назва: Діалог інституцій – діалог суспільств: українсько-польська науково-освітня взаємодія після 1991 року
Інші назви: Dialogue of Institutions – Dialogue of Societies: Ukrainian-Polish Scientific and Educational Cooperation after 1991
Автори: Цепенда, Ігор Євгенович
Хахула, Любомир Ігорович
Ключові слова: Україна
Польща
дипломатія
політика
наука
освіта
культура
міжнаціональна комунікація
інформаційний простір
історична політика
Дата публікації: 2024
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Цепенда І. Є., Хахула Л. І. Діалог інституцій – діалог суспільств: українсько-польська науково-освітня взаємодія після 1991 року // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2024. – №. 18. – С.348-360
Короткий огляд (реферат): У статті реконструйовано особливості сучасних українсько-польських відносин, зокрема, крізь призму наукової та культурно-освітньої діяльності українських і польських політичних, дипломатичних, наукових, освітніх, культурно мистецьких еліт. Актуалізовано роботу українського дипломатичного корпусу в Республіці Польща щодо налагодження українсько-польського діалогу в царинах соціогуманітаристики, історичної політики та культурної пам’яті. Проаналізовано передумови, перебіг і результати реалізації таких поєднавчих ініціатив, як наукові семінари “Україна–Польща: важкі питання” (1997–2008), Українсько-польські зустрічі в Яремчі (2007–2023), документальна серія «Польща та Україна у тридцятих – сорокових роках ХХ століття» та ін. Основою наукової публікації стало дослідницьке інтерв’ю ректором Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, доктором політичних наук, професором Ігорем Євгеновичем Цепендою, проведене 31 жовтня 2023 р. в Івано-Франківськ у рам-ках Стипендійної програми “Досліджуй в Україні” Центру діалогу ім. Юліуша Мєрошевського. Особливо цінним для стратегічного менеджменту в освіті та науці є досвід Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника в реалізації міждержавних партнерських проєктів, спрямованих на формування професійного кадрового потенціалу в державному та громадському секторах, дипломатичній службі. Важливим також є творення толерантного середовища в міжнаціональній сфері, українському та польському публічному просторах. Серед знакових засобів вказаної діяльності є організація спільно з Варшавським університетом Міжнародного центру зустрічей студентської молоді України та Польщі та Міжнародного наукового центру “Обсерваторія” на горі Піп Іван.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23193
Розташовується у зібраннях:№ 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39 (1).pdf410.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.