Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23192
Назва: Політичний імідж та репутація як запорука інвестиційної привабливості
Інші назви: Political Image and Reputation as a Key to Investment Attractiveness
Автори: Ткачук, Віктор
Красівський, Орест Якубович
Ключові слова: політичний імідж
політична репутація
політичний бренд
національний інтерес
інвестиційна привабливість
Дата публікації: 2024
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Ткачук В., Красівський О. Я. Політичний імідж та репутація як запорука інвестиційної привабливості // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2024. – №. 18. – С.339-347
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується вплив «іміджу» та «репутації» на репрезентацію держави серед інвесторів, встановлюється взаємозв’язок цих понять з інвестиційною формою взаємодії країн, корпорацій. Значну увагу приділено формі взаємодії країн на міжнародній інвестиційній арені та виокремлено особливості впливу на країни; такими формами може виступати монополізація корпорацією частини ринку, що призводить до значного впливу на національну безпеку й відокремлення національного інтересу. Проаналізовано нові можливості у створенні та еволюції вже наявних можливостей в інв. сфері, а саме: виокремлення державного ОПК, інноваційно-технологічний сектор, ІТ, логістика, інфраструктура (описано наявні й нові сфери розвитку). Висвітлено еволюцію рейтингу України від 2018 до 2024 р. Визначено особливості впливу закордонних діаспор українців на імідж, репутацію України в очах інших країн.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23192
Розташовується у зібраннях:№ 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38 (1).pdf495.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.