Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23185
Title: | Неелекторальні чинники легітимності президента в умовах правового режиму воєнного стану |
Other Titles: | Non-electoral factors of the legitimacy of the president under the conditions of the legal regime of martial state |
Authors: | Овчар, Ірина Володимирівна |
Keywords: | президент повноваження легітимність вибори рейтинги |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Овчар І. В. Неелекторальні чинники легітимності президента в умовах правового режиму воєнного стану // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2024. – №. 18. – С.279-284 |
Abstract: | У статті розглядаються неелекторальні чинники легітимності президента в умовах воєнного стану. Цілеспрямовано взято відносно вузький часовий проміжок, коли вибори провести неможливо, а легітимність влади щось має забезпечувати. До того ж в умовах неможливості організації електорального процесу неелекторальні чинники посилюються. Боротьба за владу, яка в політиків починається одразу після завершення виборів, в умовах військової небезпеки на певний час зробила з них державників, які мають думати про суспільство, державу. Матеріал написаний за результатами дослідження, проведеного науковцями Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України, і охоплює в комплексі всі владні інституції. У цій статті візьмемо з дослідження і проаналізуємо дані, які стосуються інституту президента. Для цього було визначено 10 інструментів, які передбачені Конституцією України і є його повноваженнями, а тому їх застосування не обмежується рамками правового режиму воєнного стану в Україні. Опитування проводилося шляхом анкетування політологів, соціологів, правників, журналістів, державних управлінців, науковців тощо. Тобто тих осіб, які фахово долучені до суспільно-політичних процесів у країні та можуть надати оцінку подіям останніх років. Воно показало ставлення експертів до органів влади в розрізі забезпечення інституційної спроможності та виконання своїх функцій з врахуванням порядку денного й запитів суспільства. Власне такий емпіричний матеріал став основою для написання цієї статті. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23185 |
Appears in Collections: | № 18 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
31 (1).pdf | 603.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.