Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБасараб, Наталія Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-06-09T07:27:39Z-
dc.date.available2025-06-09T07:27:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБасараб Н. Я. Самоосвіта педагога в сучасному освітньому інформаційно- комунікаційному просторі як шлях до професійного зростання / Н. Я. Басараб // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 68-72.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2024.30.68-72-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23132-
dc.description.abstractСучасна українська школа потребує педагога, який вміє критично мислити, володіє сучасними методами і технологіями навчання, прийомами психолого-педагогічної діагностики, способами самостійного конструювання занять, вміє прогнозувати кінцевий результат, чітко усвідомлює свою соціальну відповідальність й водночас є суб'єктом особистісного і професійного зростання. Відтак у статті окреслено сутність поняття самоосвіти педагога й акцентовано увагу на значенні самоосвітньої діяльності вчителя в часи стрімкого освітнього реформування та інформаційно-комунікаційного розвитку. Відзначено, що основними формами організації самоосвітньої діяльності вчителя є неформальна освіта, інформальна освіта. Описано можливості використання інформаційних, інформаційно-комунікаційних технологій у самоосвіті вчителя через участь у семінарах, педагогічних читаннях, науково-практичних конференціях, у науково-експериментальній роботі, в Інтернет-заходах, де педагоги обмінюються досвідом, знайомляться з новинами педагогічної науки, розвивають культуру професійного мислення. Також зауважено, що важливим чинником підвищення кваліфікації педагога є усвідомлення ним необхідності роботи над вдосконаленням свого професійного рівня аж до професійної майстерності, оскільки під час роботи з дітьми виникає пряма необхідність доступності різноманітних літературних джерел, засобів масової інформації, інтернету, передового педагогічного досвіду задля ефективного розв’язання практичних завдань, здобуття позитивних результатів на їх основі. Таким чином, важливо, щоб педагог був постійно включений до активної самоосвітньої діяльності, неперервного розвитку творчого потенціалу, де його самоосвіта веде не просто до відновлення знань, а сприяє ознайомленню з новітніми педагогічними та психологічними дослідженнями, пошуку нових напрямків у методиці та організації навчально-виховного процесу, розгляду педагогічних проблем на високому науковому рівні. Ключові слова: самоосвіта, неформальна освіта, інформальна освіта, інформатизація, цифровізація.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.subjectінформальна освітаuk_UA
dc.titleСамоосвіта педагога в сучасному освітньому інформаційно- комунікаційному просторі як шлях до професійного зростанняuk_UA
dc.title.alternativeSELF-EDUCATION OF TEACHERS IN THE MODERN EDUCATIONAL INFORMATION AND COMMUNICATION SPACE AS A PATH TO PROFESSIONAL GROWTHuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30_girska-shkola-001-134-68-72.pdf226.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.