Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23130
Назва: | Кібербулінг у закладі освіти як соціокультурна та психолого-педагогічна проблема сучасності |
Інші назви: | CYBERBULLYING IN EDUCATIONAL INSTITUTION AS A SOCIO-CULTURAL AND PSYCHOLOGICAL-PEDAGOGICAL PROBLEM OF MODERNITY |
Автори: | Атаманюк, Ярослава Дмитрівна Ілійчук, Любомира Василівна Червінський, Андрій Іванович |
Ключові слова: | соціальні мережі кібербулінг віртуальний простір освітнє середовище спілкування агресія |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Атаманюк Я. Д. Кібербулінг у закладі освіти як соціокультурна та психолого-педагогічна проблема сучасності / Я. Д. Атаманюк, Л. В. Ілійчук, А. І. Червінський // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 62-67. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано проблему нової форми насилля у віртуальному просторі серед здобувачів освіти. Автори визначають актуальність досліджень кібербулінгу в молодіжному середовищі, розкривають феномен його виникнення й розростання, описують типові риси й сфери застосування, увиразнюють основні способи протидії проявам кібербулінгу в закладах вищої освіти. Аналізуються основні види відповідальності за прояви кібербулінгу відносно інших осіб. Описується практика запобігання кібербулінгу. Дослідники наголошують, що викладачам, практичним психологам, соціальним працівникам, необхідно знати форми проявів кібербулінгу, щоб організувати ефективну пропедевтичну роботу й запобігти поширенню кібербулінгу в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Тому науково-педагогічним працівникам, студентському самоврядуванню, представникам соціальних служб та ювенальній превенції необхідно працювати над з’ясуванням причин збільшення проявів кібербулінгу в студентському середовищі, виявлення масштабів охопленості проблемою; увиразнити варіанти відношення до неї усіх суб’єктів освітнього процесу та створення інноваційної системи превентивної роботи щодо поширення кібербулінгу в закладі освіти. Вказується, що діяльність із запобігання кібербуллінгу серед здобувачів вищої освіти має бути орієнтована на виховання ціннісного ставлення до свого життя та здоров'я, створення позитивної атмосфери з метою сприяння успішній соціалізації кожного учасника освітнього процесу. Вважається, що для протидії кібербулінгу в освітньому середовищі необхідно організувати цілісний, стратегічно продуманий комплекс заходів, який умовно розподіляється на два блоки: управлінський та інформаційний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23130 |
Розташовується у зібраннях: | № 30 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-62-67+(1).pdf | 227.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.