Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23124
Назва: | Проблема реалізації історичного досвіду пластового виховання в реаліях сучасності |
Інші назви: | THE PROBLEM OF IMPLEMENTING THE HISTORICAL EXPERIENCE OF PLAST EDUCATION IN THE MODERN REALITIES |
Автори: | Дідух, Ірина Ярославівна |
Ключові слова: | пласт скаутинг скаутський рух національні цінності історичний досвід |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Дідух І. Я. Проблема реалізації історичного досвіду пластового виховання в реаліях сучасності / І. Я. Дідух // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 52-55. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто складність, неоднозначність та проблему використання історичного досвіду виховання в «Пласті» у сучасній роботі з дітьми та молоддю. Для сучасної соціальної та позашкільної педагогіки значний науковий і практичний інтерес становить досвід пластової організації, яка за складних суспільно-політичних умов продемонструвала значні потенційні можливості щодо доповнення і розвитку інтелектуального, духовного, фізичного становлення дітей та підлітків, які здійснювали школа, сім’я, церква та інші соціальні інститути. Чимало завдань, які успішно розв’язувалися «Пластом» за різних суспільних умов і державно-політичних режимів, стали особливо злободенними для сучасного молодіжного середовища. Ідеться про формування активної життєвої позиції, додержання здорового способу життя, несприйнятливість до наркогенних речовин, плекання почуттів колективізму і взаємовідповідальності, збереження етнокультурної толерантності, викорінення різних “вад національного характеру“ та розв’язання інших виховних завдань, актуальних як у ХХ, так і в XXI ст. За пануючих на західноукраїнських землях у міжвоєнний період суспільно-політичних умов «Пласт» набрав виняткового значення в національно-патріотичному вихованні юнацтва, що явно не збігалося (суперечило) із державною освітньою політикою. Розвиток пластового руху на західноукраїнських землях у 1911-1939 рр. засвідчує, що його історичний досвід і практика відповідають завданням і можуть ефективно використовуватися у формуванні зростаючого покоління сучасної України. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23124 |
Розташовується у зібраннях: | № 30 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-52-55.pdf | 213.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.