Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23099
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кривцун, Неоніла | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-04T11:47:37Z | - |
dc.date.available | 2025-06-04T11:47:37Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кривцун Н. Розвиток зарубіжної педагогічної думки в рецепції українських науковців / Н. Кривцун // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 16-19. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/msuc.2024.30.16-19 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23099 | - |
dc.description.abstract | Актуальність статті зумовлюється потребою осмислення нагромадженого в українській педагогічній науці масиву наукових праць про персоналії, які уособлюють розвиток зарубіжної педагогічної думки. Мета статті полягає в здійсненні синтезованого аналізу досліджень українських компаративістів про носіїв зарубіжної педагогічної думки задля визначення здобутків, вузьких місць і перспектив розвитку історіографії цієї проблеми. У процесі її підготовки використано методи: загальнонаукові (аналіз і синтез, індукція і дедукція, узагальнення і порівняння); міждисциплінарні (історико-генетичний, історико-структурний, ретроспективний); частково-наукові (контент-аналіз, дискурс-аналіз); історіографічні (монографічний, аналізу основного корпусу джерел, аналізу системи знань). Результати дослідження полягають у з’ясуванні значення і впливу на історіографію порушеної проблеми знакових підручників і навчальних посібників М. Гриценка (1973), В. Кравця (1996), І. Зайченка (2010), Д. Скільського (2011); визначенні групи праць методичного спрямування, які призначені для підготовки до лекційних і семінарських занять, організації самостійної роботи та навчально-наукової праці); виявленні тенденції щодо розширення наукового і навчально-методичного контенту з порушеної проблеми завдяки міждисциплінарним студіям з філософії, психології, історії культури та ін. Проаналізовано процес нарощування нових знань з досліджуваної проблеми, який відображають різновидові науково-аналітичні студії (монографії, дисертації, статті, матеріали конференцій). За підходами до вивчення персоналій як носіїв зарубіжної педагогічної думки їх поділено на дві групи: 1) умовно «просопографічні», які вивчають формальні і неформальні спільноти діячів як представників певних наукових, педагогічних, освітніх течій, напрямів, шкіл; 2) персоніфіковані, які зосереджуються на вивченні окремих діячів (біографій). | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | педагогічна персоналія | uk_UA |
dc.subject | педагогічна біографістика | uk_UA |
dc.subject | зарубіжна педагогічна думка | uk_UA |
dc.subject | просопографія | uk_UA |
dc.title | Розвиток зарубіжної педагогічної думки в рецепції українських науковців | uk_UA |
dc.title.alternative | EVOLUTION OF FOREIGN PEDAGOGICAL THOUGHT IN THE RECEPTION OF UKRAINIAN SCIENTISTS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 30 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-16-19.pdf | 213.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.