Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23062| Title: | Професійний розвиток вчителя як складова творчої індивідуальності у процесі змішаного навчання |
| Other Titles: | TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT AS A COMPONENTOF CREATIVE INDIVIDUALITY IN THE PROCESSOF BLENDED LEARNING |
| Authors: | Сембрат, Алла Леонтіївна |
| Keywords: | професійний розвиток вчителя освітній процес змішане навчання творча індивідуальність |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Сембрат А. Л. Професійний розвиток вчителя як складова творчої індивідуальності у процесі змішаного навчання // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.110-113 |
| Abstract: | У статті йдеться про професійний розвиток педагога в умовах такого типу навчання, як змішане навчання, наголошується на тому, що сучасні умови ставлять нові вимоги до їхнього фахового зросту. Розкрити питання професійного розвитку педагога в ракурсі складової частини його творчої індивідуальності. Наголошується, що сам характер педагогічної діяльності вимагає постійного розвитку відповідно до соціальних запитів і спрямовується на реалізацію себе як особистості.Автором виділені чинники, які відіграють важливу роль у фаховому зростанні вчителя, а саме: використання передового педагогічного досвіду, заняття дослідницькою роботою; систематичне вивчення нормативно-правової бази; участь у методичних об'єднаннях, семінарах, конференціях; медіаграмотність і медіаосвіта. Окреслено, що змішаний тип навчання має переваги порівняно з іншими моделями освітнього процесу. Автор підкреслює необхідність підвищення вимог до діяльності вчи-теля, котрий повинен використовувати методичні прийоми, технологічні рішення, що залежить від його потенційних можливостей. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23062 |
| Appears in Collections: | Т. 59, № 2 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Сембрат.pdf | 389.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.