Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23062
Title: Професійний розвиток вчителя як складова творчої індивідуальності у процесі змішаного навчання
Other Titles: TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT AS A COMPONENTOF CREATIVE INDIVIDUALITY IN THE PROCESSOF BLENDED LEARNING
Authors: Сембрат, Алла Леонтіївна
Keywords: професійний розвиток вчителя
освітній процес
змішане навчання
творча індивідуальність
Issue Date: 2024
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Сембрат А. Л. Професійний розвиток вчителя як складова творчої індивідуальності у процесі змішаного навчання // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.110-113
Abstract: У статті йдеться про професійний розвиток педагога в умовах такого типу навчання, як змішане навчання, наголошується на тому, що сучасні умови ставлять нові вимоги до їхнього фахового зросту. Розкрити питання професійного розвитку педагога в ракурсі складової частини його творчої індивідуальності. Наголошується, що сам характер педагогічної діяльності вимагає постійного розвитку відповідно до соціальних запитів і спрямовується на реалізацію себе як особистості.Автором виділені чинники, які відіграють важливу роль у фаховому зростанні вчителя, а саме: використання передового педагогічного досвіду, заняття дослідницькою роботою; систематичне вивчення нормативно-правової бази; участь у методичних об'єднаннях, семінарах, конференціях; медіаграмотність і медіаосвіта. Окреслено, що змішаний тип навчання має переваги порівняно з іншими моделями освітнього процесу. Автор підкреслює необхідність підвищення вимог до діяльності вчи-теля, котрий повинен використовувати методичні прийоми, технологічні рішення, що залежить від його потенційних можливостей.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23062
Appears in Collections:Т. 59, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сембрат.pdf389.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.