Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарп, Роман Васильович-
dc.date.accessioned2025-05-29T09:09:13Z-
dc.date.available2025-05-29T09:09:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКарп Р. В. Характеристика особливостей проектування безпечного освітнього середовища в закладах вищої освіти: виклики в умовах сьогодення // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.103-109uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23060-
dc.description.abstractУ статті розглянуто характеристику особливостей проєктування безпечного освітнього середовища в закладах вищої освіти, що відображає сучасні виклики та нагальні по-треби освітнього процесу. Показано, що стратегічне планування й комплексний підхід мають вирішальне значення для ефективної взаємодії між усіма учасниками освіт-нього середовища. У контексті глобальних цифрових змін виділено провідну роль інформаційної безпеки та цифрової грамотності, оскільки саме вони забезпечують належ-ний рівень захисту даних і формують культуру безпечної комунікації.Метою дослідження є характеристика особливостей проєктування безпечного освітнього середовища в закладах вищої освіти. Об'єктом дослідження виступає освітнє середовище сучасних закладів вищої освіти.Основне завдання статті являє собою розкрити найбільш вагомі за-сади процесу проєктування безпечного освітнього середовища в закладах вищої освіти в умовах сьогодення. Наголошено, що важливим чинником успіху є дотримання психологічних і соціокультурних аспектів: науково-педагогічний працівник має своєчасно реагувати на ознаки емоційної напруги, а здобувач вищої освіти отримувати належну підтримку й відчувати захищеність у процесі професійного становлення. Важливою залишається правова обізнаність усіх учасників,оскільки чіткі норми й регламенти стимулюють відповідальну поведінку та запобігають негативним ситуаціям. У розкритті умов проєктування безпечного освітнього середовища обґрунтовано важливість стратегії безпеки, правової грамотності, психолого-педагогічного супроводу й технологічних інструментів. Проаналізовано низку викликів, серед яких виокремлено кіберзагрози, суперечності у взаємодії, фінансові обмеження й недостатній рівень психологічного супроводу. Попри складність цих викликів, підкреслюється, що ефективне проєктування безпечного освітнього середовища значно підсилює результати освітнього процесу, сприяє позитивній динаміці особистісного розвитку й підвищує конкурентоспроможність закладу вищої освіти. Таким чином, представлений матеріал демонструє важливість усіх елементів, які в комплексі формують сприятливі умови для продуктивної діяльності та гармонійного безпекового розвитку кожного учасника.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectбезпечне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічний працівникuk_UA
dc.subjectбезпековий розвитокuk_UA
dc.subjectцифрова грамотністьuk_UA
dc.subjectпсихологічна безпекаuk_UA
dc.subjectправова обізнаністьuk_UA
dc.subjectінноваційністьuk_UA
dc.titleХарактеристика особливостей проектування безпечного освітнього середовища в закладах вищої освіти: виклики в умовах сьогоденняuk_UA
dc.title.alternativeCHARACTERISTICS OF THE FEATURES OF DESIGNING A SAFEEDUCATIONAL ENVIRONMENT IN HIGHER EDUCATIONALINSTITUTIONS: CHALLENGES IN TODAY'S CONDITIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 59, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карп.pdf615.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.