Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23055
Title: | Психологічне благополуччя педагогів закладів дошкільної освіти в умовах війни |
Other Titles: | PSYCHOLOGICAL WELL-BEING OF TEACHERS OF PRE-SCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS IN THE CONDITIONS OF WAR |
Authors: | Бондар, Ірина Михайлівна Малкович, Мирослава Михайлівна |
Keywords: | психологічне благополуччя стресостійкість адаптованість ресурсність емоційна стійкість толерантність професійне вигорання |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Бондар І. М., Малкович М. М. Психологічне благополуччя педагогів закладів дошкільної освіти в умовах війни // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.85-90 |
Abstract: | У статті представлено опис головних критеріїв психологічного благополуччя педагога ЗДО в умовах війни. Визначено й охарактеризовано характеристики педагога ЗДО в умовах війни – стресостійкість, адаптованість, ресурсність, емоцій-ну стійкість. Виявлено фактори, які сприяють формуванню стресостійкості, що допомагає педагогам бути ефективними у професійному та особистісному житті. Виокремлено ресурси, які допомагають адаптуватися до складних умов, одною з яких є військовий стан в країні. Надано психологічні рекомендації, які спрямовані на розвиток стресостійкості,емоційної стійкості, гнучкості, адаптованості у педагогів ЗДО. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23055 |
Appears in Collections: | Т. 59, № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бондар_2.pdf | 421.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.