Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23055
Title: Психологічне благополуччя педагогів закладів дошкільної освіти в умовах війни
Other Titles: PSYCHOLOGICAL WELL-BEING OF TEACHERS OF PRE-SCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS IN THE CONDITIONS OF WAR
Authors: Бондар, Ірина Михайлівна
Малкович, Мирослава Михайлівна
Keywords: психологічне благополуччя
стресостійкість
адаптованість
ресурсність
емоційна стійкість
толерантність
професійне вигорання
Issue Date: 2024
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Бондар І. М., Малкович М. М. Психологічне благополуччя педагогів закладів дошкільної освіти в умовах війни // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.85-90
Abstract: У статті представлено опис головних критеріїв психологічного благополуччя педагога ЗДО в умовах війни. Визначено й охарактеризовано характеристики педагога ЗДО в умовах війни – стресостійкість, адаптованість, ресурсність, емоцій-ну стійкість. Виявлено фактори, які сприяють формуванню стресостійкості, що допомагає педагогам бути ефективними у професійному та особистісному житті. Виокремлено ресурси, які допомагають адаптуватися до складних умов, одною з яких є військовий стан в країні. Надано психологічні рекомендації, які спрямовані на розвиток стресостійкості,емоційної стійкості, гнучкості, адаптованості у педагогів ЗДО.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23055
Appears in Collections:Т. 59, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондар_2.pdf421.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.