Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23055
Назва: Психологічне благополуччя педагогів закладів дошкільної освіти в умовах війни
Інші назви: PSYCHOLOGICAL WELL-BEING OF TEACHERS OF PRE-SCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS IN THE CONDITIONS OF WAR
Автори: Бондар, Ірина Михайлівна
Малкович, Мирослава Михайлівна
Ключові слова: психологічне благополуччя
стресостійкість
адаптованість
ресурсність
емоційна стійкість
толерантність
професійне вигорання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Бондар І. М., Малкович М. М. Психологічне благополуччя педагогів закладів дошкільної освіти в умовах війни // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.85-90
Короткий огляд (реферат): У статті представлено опис головних критеріїв психологічного благополуччя педагога ЗДО в умовах війни. Визначено й охарактеризовано характеристики педагога ЗДО в умовах війни – стресостійкість, адаптованість, ресурсність, емоцій-ну стійкість. Виявлено фактори, які сприяють формуванню стресостійкості, що допомагає педагогам бути ефективними у професійному та особистісному житті. Виокремлено ресурси, які допомагають адаптуватися до складних умов, одною з яких є військовий стан в країні. Надано психологічні рекомендації, які спрямовані на розвиток стресостійкості,емоційної стійкості, гнучкості, адаптованості у педагогів ЗДО.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23055
Розташовується у зібраннях:Т. 59, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар_2.pdf421.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.