Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23046
Назва: Проєктне навчання для розвитку пізнавальної активності студентів
Інші назви: PROJECT-BASED LEARNING FOR STUDENTS ENGAGEMENT
Автори: Близнюк, Тетяна Олександрівна
Качак, Тетяна Богданівна
Близнюк, Олександр Васильович
Ключові слова: проєктне навчання
студенти
майбутні учителі початкової школи
учні початкової школи
залучення (пізнавальна активність)
цифрова грамотність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Близнюк Т. О., Качак Т. Б., Близнюк О. В. Проєктне навчання для розвитку пізнавальної активності студентів // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.44-48
Короткий огляд (реферат): Реальність і обставини,за яких сьогодні відбувається освітній процес, спонукають науковців і вчителів практиків до пошуку нових ефективних шляхів розвитку пізнавальної діяльності сучасного здобувача освіти, залучення новітніх підходів, методів, технологій та інструментів. Інноваційні технології відіграють вирішальну роль у формуванні сучасного світу, сприяючи прогресу в освітньому секторі шляхом підвищення залученості (активності) студентів на заняттях у ЗВО.Дослідники проливають світло на важливість використання популярних інноваційних технологій, а саме проєктного навчання. Інновації часто призводять до створення абсолютно нових можливостей для навчання та підготовки до надання високоякісних освітніх послуг для учнів початкової школи. У статті розкрито перспективи підготовки майбутніх учителів початкової школи до виконання професійних обов'язків із застосуванням проєктного навчання засобами цифрових інструментів. З цією метою автори аналізують поняття, актуальні для вирішення цієї проблеми, її висвітлення у психолого-педагогічній літературі, суть самого проєктного навчання, та його впливу на підвищення активності студентів на заняттях. Визначено, що на заняттях учителі активно використовуються різні види проєктів: дослідницькі, творчі, ігрові,інформаційні, практико-орієнтовані.Визначено переваги використання проектного навчання для вчителя та учнів та зроблено відповідні висновки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23046
Розташовується у зібраннях:Т. 59, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Близнюк.pdf1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.