Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23046
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Близнюк, Тетяна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Качак, Тетяна Богданівна | - |
dc.contributor.author | Близнюк, Олександр Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T11:34:24Z | - |
dc.date.available | 2025-05-27T11:34:24Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Близнюк Т. О., Качак Т. Б., Близнюк О. В. Проєктне навчання для розвитку пізнавальної активності студентів // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.44-48 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23046 | - |
dc.description.abstract | Реальність і обставини,за яких сьогодні відбувається освітній процес, спонукають науковців і вчителів практиків до пошуку нових ефективних шляхів розвитку пізнавальної діяльності сучасного здобувача освіти, залучення новітніх підходів, методів, технологій та інструментів. Інноваційні технології відіграють вирішальну роль у формуванні сучасного світу, сприяючи прогресу в освітньому секторі шляхом підвищення залученості (активності) студентів на заняттях у ЗВО.Дослідники проливають світло на важливість використання популярних інноваційних технологій, а саме проєктного навчання. Інновації часто призводять до створення абсолютно нових можливостей для навчання та підготовки до надання високоякісних освітніх послуг для учнів початкової школи. У статті розкрито перспективи підготовки майбутніх учителів початкової школи до виконання професійних обов'язків із застосуванням проєктного навчання засобами цифрових інструментів. З цією метою автори аналізують поняття, актуальні для вирішення цієї проблеми, її висвітлення у психолого-педагогічній літературі, суть самого проєктного навчання, та його впливу на підвищення активності студентів на заняттях. Визначено, що на заняттях учителі активно використовуються різні види проєктів: дослідницькі, творчі, ігрові,інформаційні, практико-орієнтовані.Визначено переваги використання проектного навчання для вчителя та учнів та зроблено відповідні висновки. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | проєктне навчання | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі початкової школи | uk_UA |
dc.subject | учні початкової школи | uk_UA |
dc.subject | залучення (пізнавальна активність) | uk_UA |
dc.subject | цифрова грамотність | uk_UA |
dc.title | Проєктне навчання для розвитку пізнавальної активності студентів | uk_UA |
dc.title.alternative | PROJECT-BASED LEARNING FOR STUDENTS ENGAGEMENT | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 59, № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Близнюк.pdf | 1.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.