Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлизнюк, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorКачак, Тетяна Богданівна-
dc.contributor.authorБлизнюк, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2025-05-27T11:34:24Z-
dc.date.available2025-05-27T11:34:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБлизнюк Т. О., Качак Т. Б., Близнюк О. В. Проєктне навчання для розвитку пізнавальної активності студентів // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.44-48uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23046-
dc.description.abstractРеальність і обставини,за яких сьогодні відбувається освітній процес, спонукають науковців і вчителів практиків до пошуку нових ефективних шляхів розвитку пізнавальної діяльності сучасного здобувача освіти, залучення новітніх підходів, методів, технологій та інструментів. Інноваційні технології відіграють вирішальну роль у формуванні сучасного світу, сприяючи прогресу в освітньому секторі шляхом підвищення залученості (активності) студентів на заняттях у ЗВО.Дослідники проливають світло на важливість використання популярних інноваційних технологій, а саме проєктного навчання. Інновації часто призводять до створення абсолютно нових можливостей для навчання та підготовки до надання високоякісних освітніх послуг для учнів початкової школи. У статті розкрито перспективи підготовки майбутніх учителів початкової школи до виконання професійних обов'язків із застосуванням проєктного навчання засобами цифрових інструментів. З цією метою автори аналізують поняття, актуальні для вирішення цієї проблеми, її висвітлення у психолого-педагогічній літературі, суть самого проєктного навчання, та його впливу на підвищення активності студентів на заняттях. Визначено, що на заняттях учителі активно використовуються різні види проєктів: дослідницькі, творчі, ігрові,інформаційні, практико-орієнтовані.Визначено переваги використання проектного навчання для вчителя та учнів та зроблено відповідні висновки.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectпроєктне навчанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиuk_UA
dc.subjectучні початкової школиuk_UA
dc.subjectзалучення (пізнавальна активність)uk_UA
dc.subjectцифрова грамотністьuk_UA
dc.titleПроєктне навчання для розвитку пізнавальної активності студентівuk_UA
dc.title.alternativePROJECT-BASED LEARNING FOR STUDENTS ENGAGEMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 59, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Близнюк.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.