Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23040
Title: Вивчення пісенної творчості як інструмент формування патріотичних цінностей і медіаграмотності учнів на уроках української літератури у 7 класі
Other Titles: THE STUDY OF SONG CREATIVITY AS A TOOL FOR THEFORMATION OF PATRIOTIC VALUES AND MEDIA LITERACY OFSTUDENTS IN THE LESSONS OF UKRAINIAN LITERATUREIN THE 7TH GRADE
Authors: Бартіш, Світлана Володимирівна
Keywords: критичне мислення
медіаграмотність
медіаосвіта
національна ідентичність
патріотизм
урок української літератури
учень
Issue Date: 2024
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Бартіш С. В. Вивчення пісенної творчості як інструмент формування патріотичних цінностей і медіаграмотності учнів на уроках української літератури у 7 класі // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.22-26
Abstract: У статті досліджується проблема формування патріотизму та медіаграмотності як важливих складових громадянської свідомості та національної ідентичності в сучасному українському суспільстві. Патріотизм розглядається як системний комплекс почуттів і переконань, по-в'язаних із любов'ю до Батьківщини,її культури, історії та цінностей, що сприяє соціальній стабільності та підтримці національної єдності. У той же час медіаграмотність розуміється як ключова навичка для критичної взаємодії з медіапростором,протидії дезінформації та маніпуляціям, а також розвитку критичного мислення. Розглянуто зразки пісенної творчості з підручника з української літератури для 7-го класу авторського колективу Т. Яценко, В.Пахаренка, О. Слижук, І. Тригуб, які демонструють, як поетичні твори стають джерелом формування патріотизму, національної ідентичності,гордості за історичну спадщину та мотивації до громадянської активності
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23040
Appears in Collections:Т. 59, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бартіш.pdf502.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.