Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23040
Title: | Вивчення пісенної творчості як інструмент формування патріотичних цінностей і медіаграмотності учнів на уроках української літератури у 7 класі |
Other Titles: | THE STUDY OF SONG CREATIVITY AS A TOOL FOR THEFORMATION OF PATRIOTIC VALUES AND MEDIA LITERACY OFSTUDENTS IN THE LESSONS OF UKRAINIAN LITERATUREIN THE 7TH GRADE |
Authors: | Бартіш, Світлана Володимирівна |
Keywords: | критичне мислення медіаграмотність медіаосвіта національна ідентичність патріотизм урок української літератури учень |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Бартіш С. В. Вивчення пісенної творчості як інструмент формування патріотичних цінностей і медіаграмотності учнів на уроках української літератури у 7 класі // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.22-26 |
Abstract: | У статті досліджується проблема формування патріотизму та медіаграмотності як важливих складових громадянської свідомості та національної ідентичності в сучасному українському суспільстві. Патріотизм розглядається як системний комплекс почуттів і переконань, по-в'язаних із любов'ю до Батьківщини,її культури, історії та цінностей, що сприяє соціальній стабільності та підтримці національної єдності. У той же час медіаграмотність розуміється як ключова навичка для критичної взаємодії з медіапростором,протидії дезінформації та маніпуляціям, а також розвитку критичного мислення. Розглянуто зразки пісенної творчості з підручника з української літератури для 7-го класу авторського колективу Т. Яценко, В.Пахаренка, О. Слижук, І. Тригуб, які демонструють, як поетичні твори стають джерелом формування патріотизму, національної ідентичності,гордості за історичну спадщину та мотивації до громадянської активності |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23040 |
Appears in Collections: | Т. 59, № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бартіш.pdf | 502.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.