Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23030
Назва: Інтеграційний підхід до розвитку писемного мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями
Автори: Кудярська, Тетяна Романівна
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: 1. Кудярська Т.Р. Інтеграційний підхід до розвитку писемного мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (вітчизняний та зарубіжний досвід) : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (29 квітня 2024 р.). м. Чернівці), 2024, с. 65-68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23030
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Професійна підготовка майбутніх фахівців -65-68.pdf200.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.