Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудярська, Тетяна Романівна-
dc.date.accessioned2025-05-23T09:36:12Z-
dc.date.available2025-05-23T09:36:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation1. Кудярська Т.Р. Інтеграційний підхід до розвитку писемного мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (вітчизняний та зарубіжний досвід) : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (29 квітня 2024 р.). м. Чернівці), 2024, с. 65-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23030-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.titleІнтеграційний підхід до розвитку писемного мовлення дітей з мовленнєвими порушеннямиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Професійна підготовка майбутніх фахівців -65-68.pdf200.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.